KAIP POZITYVIAI SPRĘSTI KONFLIKTUS

2012-05-10-14-02-34 2012-05-10-14-03-20 2012-05-10-14-03-54 2012-05-14-09-53-21 2012-05-14-10-02-31 2012-05-14-10-23-41 2012-05-14-10-30-42 img_0246 img_0253 img_0254 img_0259 img_0262 img_0267 img_0270 img_0274

 

COMENIUS PROJEKTO „European START“ PREVENCINĖ PAMOKA

 „KAIP POZITYVIAI SPRĘSTI KONFLIKTUS“. METODOLOGINIAI ŽAIDIMAI- EITNIMINŠKIŲ VIDURINĖS MOKYKLOS PATIRTIS

 Gimnazijoje gegužės 2 – 18 d. vyko gerosios patirties sklaidos pamokos „Kaip pozityviai spręsti konfliktus“.

 Pamokas 5a, 5b, 6a, 7a, 7b klasėse organizavo socialinė pedagogė N. Kriaučiūnienė ir psichologė H. Ikomienė. Pamokas padėjo vesti 6a kl. mokinės P. Anisimova ir M. Komarovska, 7b kl mokinės M. Butkievič, I. Ilgievič, P. Atachanova, 7a kl. mokinė G. Šileika. Pamokose buvo naudojami metodologiniai žaidimai.

Pamokos tikslai:

  1. Išmokyti mokinius pozityviai spręsti konfliktus.
  2. Išmokyti mokinius atpažinti netinkamą elgesį, neigiamas emocijas naudojant metodologinius žaidimus.
  3. Leisti mokiniams suvaidinti mokytojo, mokinio vaidmenys netinkamose situacijose.

Pamokos uždaviniai: ugdyti mokinių supratimą apie netinkamą elgesį, konfliktų atsiradimo priežastis.

Parengė:
Comenius projekto „European START“ vykdytoja, konsultantė
socialinė pedagogė Natalija Kriaučiūnienė

Print Friendly, PDF & Email

Comments are closed.