COMENIUS PROJEKTO „European START“ PREVENCINĖ PAMOKA
„KAIP POZITYVIAI SPRĘSTI KONFLIKTUS“. METODOLOGINIAI ŽAIDIMAI- EITNIMINŠKIŲ VIDURINĖS MOKYKLOS PATIRTIS
Gimnazijoje gegužės 2 – 18 d. vyko gerosios patirties sklaidos pamokos „Kaip pozityviai spręsti konfliktus“.
Pamokas 5a, 5b, 6a, 7a, 7b klasėse organizavo socialinė pedagogė N. Kriaučiūnienė ir psichologė H. Ikomienė. Pamokas padėjo vesti 6a kl. mokinės P. Anisimova ir M. Komarovska, 7b kl mokinės M. Butkievič, I. Ilgievič, P. Atachanova, 7a kl. mokinė G. Šileika. Pamokose buvo naudojami metodologiniai žaidimai.
Pamokos tikslai:
- Išmokyti mokinius pozityviai spręsti konfliktus.
- Išmokyti mokinius atpažinti netinkamą elgesį, neigiamas emocijas naudojant metodologinius žaidimus.
- Leisti mokiniams suvaidinti mokytojo, mokinio vaidmenys netinkamose situacijose.
Pamokos uždaviniai: ugdyti mokinių supratimą apie netinkamą elgesį, konfliktų atsiradimo priežastis.
Parengė:
Comenius projekto „European START“ vykdytoja, konsultantė
socialinė pedagogė Natalija Kriaučiūnienė