Projektas „Tarpkultūrinės savanorystės link“

Šiais mokslo metais mūsų gimnazija dalyvauja tarptautiniame tarpkultūrinės savanorystės projekte „Tavo žaislas“, kurio tikslas – pritraukti jaunimą savanoriauti daugiakultūrėje aplinkoje (Swiebodzin (Lenkija) – Nemenčinė (Lietuva)). Jau įvyko kelios virtualios konferencijos. Projetas tęsis iki 2021 metų birželio 30 dienos.
Koordinatorė, biologijos mokytoja metodininkė Regina Komar pasidžiaugė, kad jau atsiliepė 30 Nemenčinės savanorių bei 15 – iš Svebodzino ir Gožuvo miestų. Yra parengtas konkretus veiklos planas – nuo gruodžio mėnesio pradedami rinkti žaislai Afrikos vaikams. Kitų metų kovą surinktos dovanos bus nuvežtos į Svebodziną, o iš ten jos „keliaus“ į Afrikos žemyną.

Akcija „Tavo žaislas“ prasideda gruodžio 1 d. Kviečiame aktyviai dalyvauti!

Print Friendly, PDF & Email

Tolerancija kiekvieną dieną

Lapkričio 16-ąją mūsų gimnazijoje prasidėjo Tarptautinės tolerancijos dienos minėjimo savaitė, kurios metu socialinė pedagogė V. Jackevičienė surengė „Dzień bez mundurka” ir pasiūlė mokiniams ir mokytojams tą dieną pasipuošti ryškiomis spalvomis, kad visur būtų šilta ir spalvinga, nes kiekvienas iš mūsų yra individuali asmenybė.

Socialinė pedagogė pasiūlė daugialypės terpės pristatymus pradinėms ir vyresnėms klasėms su pasakomis, vaizdo įrašais ir meno kūriniais. Remdamiesi mokomaisiais vaizdo įrašais, klasių vadovai aptarė su mokiniais įvairias elgesio situacijas, kuomet nesilaikoma tolerancijos principų. Mokiniai suprato, kad kiekvienas esame skirtingi. Skiriamės ne tik išvaizda, drabužiais, ūgiu ir amžiumi, bet ir norais, pageidavimais. Nepaisant visų skirtumų, kiekvienas žmogus nusipelno pagarbos ir priėmimo.

Dėkojame visiems už aktyvų dalyvavimą Tolerancijos dienos savaitėje.

Print Friendly, PDF & Email

Netradicinė lietuvių kalbos pamoka

Lapkričio mėn. 18 d. 2a klasėje vyko netradicinė lietuvių kalbos pamoka „Perskaitytos pasakos inscenizavimas“, kurioje buvo taikytas įdomus ugdymo(si) metodas, skatinantis mokinių lietuvių kalbos įgūdžių formavimą per teatralizuotą veiklą – šešėlių teatrą. Pamokos pradžioje mokiniai aiškinosi, kaip namuose sukurti šešėlių teatrą, o vėliau inscenizavo perskaitytą pasaką „Pagrandukas“. Pamoka pasibaigė tikro pyrago dalijimu.

Inscenizuodami pasaką „Pagrandukas“, mokiniai ugdėsi kūrybiškumą, patyrė kūrybinio bendradarbiavimo džiaugsmą, patobulėjo jų meninės raiškos (vaidybos, dainavimo) gebėjimai.

Pamoką organizavo lietuvių kalbos mokytoja Kristina Blaževičienė

Print Friendly, PDF & Email

„Knygų skaitymas yra gražiausia veikla, kurią sugalvojo žmonija“ Wislawa Szymborska

Projekto „Czytam z klasą lekturki spod chmurki” dalyviai kiekvieno susitikimo metu sužino vis daugiau priežasčių, kodėl verta skaityti knygas.

Šį kartą dalyviai pasirinko skaityti austrų rašytojos Miros Lobe romaną „Babcia na jabłoni“. Kūrinį skaitė kartu. Skaitė garsiai ir džiaugėsi, nes susipažino ne tik su pagrindiniais knygos veikėjais, patyrė jų nuotykius, bet ir išgyveno tikras jausmų dramas. Patyrė, ką jaučia ir galvoja mažas berniukas, kuris labai norėjo turėti močiutę, bet neturėjo, todėl jis ją išgalvojo.

Mes kviečiame visus suaugusiuosius skaityti savo vaikams. Mes – tėvai ir mokytojai – galime sukurti savo vaikams gražų, turtingą, harmoningą ir nesenstantį pasaulį.

Projekto koordinatorė Danuta Stepien

Print Friendly, PDF & Email

Integruota lietuvių kalbos ir šokio pamoka

Lapkričio 11 dieną 4a klasės mokiniai dalyvavo integruotoje lietuvių kalbos ir šokio pamokoje tema „Smulkiosios tautosakos panaudojimas lietuvių tautinio šokio pamokoje“, kurią vedė lietuvių kalbos mokytoja Asta Druskienė Klingienė ir šokio mokytoja Teresa Božerodskaja. Mokiniai prisiminė lietuvių smulkiosios tautosakos įvairovę, reikšmę ir panaudojimo galimybes. Labai sumaniai atliko gautas grupines užduotis: iš anksčiau išmoktų lietuvių tautinio šokio elementų kūrė ir demonstravo šokio judesių seką pagal išsirinktas skaičiuotes. Gimnazijos choreografijos salėje aistras kaitino tikras šokio konkursas, nes pradinukai poromis ne tik stengėsi gražiai pasirodyti atlikdami šokio interpretacijas, bet ir raiškiai ritmingai deklamuoti pasirinktas skaičiuotes. Pamokos pabaigoje visi draugiškai aptarė klasės draugų atliktus šokio judesių derinius ir pasidalijo įspūdžiais, kas buvo lengviausia, kas – sunkiausia. Mokiniai džiaugėsi, pamoka jiems patiko.

Lietuvių kalbos vyresn. mokytoja
Asta Druskienė Klingienė

Print Friendly, PDF & Email