MRU atvirų durų renginio bei projekto IFEE veiklos Rumunijoje sklaidos renginys

Gruodžio 13 d. 15 val. gimnazijoje vyko dvigubas sklaidos renginys: MRU atvirų durų ataskaitos bei projekto IFEE veiklos Rumunijoje pristatymas Erasmus+ „IFEE“ projekto dalyviams ir platesnei gimnazijos bendruomenei.

Projekto komanda išsamiai papasakojo apie savo kelionę, kuri vyko gruodžio 2-8 dienomis, bei veiklą Rumunijos partnerių mokykloje, vaišino tradiciniais rumuniškais gardėsiais.

Projekto Erasmus+ „Incubator for Future European Entrepreneurs“ bei Karjeros savaitės rėmuose, spalio 29 dieną Konstanto Parčevskio gimnazijos mokiniai kartu su psichologe Halina Ikomiene vyko į Mykolo Romerio Universiteto atvirų durų renginį, kur turėjo galimybę dalyvauti paskaitose bei pabendrauti su dėstytojais. Gimnazijos mokiniai dalijasi mintimis apie šį renginį.

„Paskaitoje „Kas gali būti ateityje dėl šiuo metu talpinamos asmeninės informacijos socialiniuose tinkluose?“ dėstytojas atskleidė, kaip nesaugu dalintis savo asmenine informacija, nuotraukomis ir kt. Buvo pateikta daug pavyzdžių , kad internetas yra pati didžiausia patyčių erdvė. Taip pat buvo paaiškinta , kad tėvai yra atsakingi už savo vaikus iki 18 metų, todėl jie privalo žinoti mūsų duomenis (vartotojo vardą, slaptažodį) socialiniuose tinkluose, nes mes dar esame vaikai ir tik tėvai gali spręsti, ką mes galime daryti . Pats svarbiausias dalykas, kurį supratau , kad visada reikia skaityti socialinių tinklų nustatymus , nes ten yra daug svarbios informacijos“.

Kitos paskaitos pavadinimu „Reklamų kova be taisyklių – išsiskirk arba mirk“ dėstytojas paaiškino , kaip mus visus veikia reklamos bei pateikė nevykusių reklamų pavyzdžių: šmeižiami kitos tautybės žmonės, vyrai esą geresni už moteris arba atvirkščiai. Apibendrinant galima teigti, kad šių reklamų kūrėjai iki galo nebuvo apgalvoję savo reklamų, neapgalvojo kokią įtaką tai turi žmonėms.

Paskaita parodė, kaip reikia viską gerai apmąstyti prieš kuriant reklamą. Taip pat mes turėjome galimybę pamatyti Andrių Mamontovą, kuris pabendravo su jaunimu bei atliko savo dainą.“ (G3 mokinė Dominika Podlipska).

„Aš dalyvavau socialiniame eksperimente „Valdyk save, valdyk pasaulį“, kurio metu dėstytoja išrinko 3 bandomuosius „triušius“, kurie turėjo įveikti labirintą, ir 4 asmenų komisiją , kurie tyrė verbalinę ir neverbalinę kalbas. Vienam dalyviui dėstytoja labai padėjo, jį motyvavo, kitą labai stipriai kritikavo, netikėjo, jog jis įveiks labirintą, o trečiam išvis nieko nesakė. Akivaizdu, geriausiai sekėsi pirmam dalyviui. Visi aiškiai pamatė, kaip kito žmogaus palaikymas, arba atvirkščiai, engimas, netikėjimas jo galiomis, veikia eksperimento dalyvius. Man labai patiko dalyvauti tokiame renginyje ir tikiuosi, kad ateityje tokių išvykų tik daugės.“ (G3 mokinys Ernestas Gulbickis).

Erasmus+ projektų koordinatorė Inesa Rusecka

Projekto dalyvių nuotraukos.

Veikla yra finansuojama programos Erasmus+

Straipsnis atspindi jos rengėjų, bet ne Švietimo mainų paramos fondo, Europos Komisijos ar jos institucijų požiūrį, ir Europos Komisija neatsako už šios medžiagos turinį ir galimą panaudojimą.

Print Friendly, PDF & Email

Comments are closed.