Kiek matematikos yra paveikslėlyje?

Vykdydami pradinių klasių mokytojos metodininkės Danutos Stepien koordinuojamą projektą „Matematika – kas darbe skaičiuoja, matuoja ir sveria?“ („Matematyka – kto w pracy liczy, mierzy i waży?”) 3c klasės mokiniai įgyvendino dar vieną scenarijų – „Kiek matematikos yra paveikslėlyje?“. Mokiniai suprato, kad tapant meno kūrinį galima naudotis daugybos lentele, o žiūrint į tą patį paveikslėlį iš skirtingų vietų, daiktai jame gali atrodyti didesni arba mažesni. Patys iš veidrodinės folijos stačiakampių gamino cilindrus, kuriais matė atsispindinčius visiškai kitokius vaizdus, ​​nei jie būtų pavaizduoti popieriuje. Domėjosi, kodėl kuriami tokie vaizdai ir ar jie gali būti naudingi kasdieniame gyvenime. Išsiaiškino, kad menas ir matematika turi labai daug bendro, ir kad menas leidžia kurti pasaulio vaizdus, kurių iš tikrųjų nėra.

Comments are closed.